Mis siis vahepeal juhtunud on...

Nojah, laisk nagu ma olen pole jälle ammu kirjutanud :P Igatahes vahepeal olen niisama sõitnud ja...

Ükspäev võtsin koera talli kaasa :D Minu murjam nägi siis ka esimest korda hobused ära. Alguses kartis ja urises, pärast oli nii armukade, et oleks isegi naksanud. Sama päev ehk 23.aprill oli Trummi sünnipäev, sai siis tegelikult 8 aastaseks.

Järgmisel päeval läksin peale rahulikku platsitrenni väiksele tiirule põllu ääres. See lõppes siis sellega, et oleks paar korda peaaegu maha lennanud kuna poni arvas et seal ei ole ikkagi turvaline :P

Vahepeal pesin hunniku valtrappe ja 2 talvetekki (käsitsi).

Siis hüppasime :D Miniristi tulime maneežis (lõdvestunud koolisõidust sees võin niikuinii ainult unistada). Alguses tegi megakaugushüppeid ja ma juba olin lootuse kaotanud. Küsiti, kas nüüd tulevad rangluuhüpped :D Õnneks ei tulnud. Siis Renek veits õpetas ja lõpus tuli juba normaalselt ka välja.

Grete sünnipäeva sai ka tähistatud :P

Trumm sai gripivaktsiini.

Viimased trennid on igatahes täitsa hästi läinud. Panin enda sõidus jälle uusi asju tähele, nagu näiteks ristluu kasutus. Istakust sõltub lihtsalt nii palju. Kahjuks alati ei tule iga asja peale iseenesest. Nüüd siis olen jälle targem ja õppisin, kuidas muuta üleminekuid paremaks kasutades vähem ratset ja rohkem istakut. See mõjub! Miks ma selle peale varem ei tulnud?

Homme on võistlused. Perila koolisõit. Täna ei saanudki skeemi normaalselt läbi sõita kuna enne kordetas Laura oma märakest ja siis tuli Renek mingi hulluga :P Aga tühja kah, peaasi et homme meelest ära ei läheks. Poni saba pesin ära, see on nüüd peaaegu õiget värvi ja täiesti läbi kammitud :)

No comments: