Treenime

Eelmisel nädalal käis meil Meeri külas Saaremaalt :) Ta on muide esimene, kes Trummil üldse seljas käis. Nüüd tuli meie talli vaatama, Trummi praegusele elule silma peale heitma :D Tegin talle trenni ka Trummiga - sobib küll õppehobuseks :D Vahepeal ronisin ise ka selga natukeseks.


Siis reedel käisin Elleni trennis, kus ma sain ka uusi teadmisi. Nt kuidas peaks mõtlema, et naba lükkad ettepoole ja abaluud vajuvad allapoole :D Aitab istakut parandada ilma krampi tõmbumata. Ja konkreetselt minul siis säärte asend veits vale, peaks tagapool hoidma. Samas mul jäävad hüppesadula tagumised padjakesed natsa ette ja seega raskem :P Rääkisime skeemist ja võistlustest jne. Pärast söötsime koos Kätliniga hobuseid rohul ja õhtul tähistasime Ruudu sünnipäeva.

Laupäeval sadas ilgelt vihma ja seetõttu sõitsin maneežis. Seal oli kaks madalat tõket klotsidel ja sain natsa hüpata jälle :) Trumm oli üllatavalt normaalne, selles mõttes et ei jooksnudki paanikas maneeži tagumise ääre eest minema. Ruudu sai natsa ergutada jälle :D Hüpped läksid enam-vähem. Natsa laiad ja kanged olid aint.

Sellel nädalal on olnud kaks väga head trenni. Nii mõnus on, kui hobune on aitamisvõtetes, täiesti sääre ja ratsme vahel ja teebki kohe kõike, mida küsid, jäädes ise lõdvestunuks ja kergelt koondatuks :) Ma saan oma poniga täiesti rahul olla. Ratsastus on meil kõvasti paranenud. Ainult paremale galopp on natsa kehvem, kuna olen ise seljas veits kõver ja mul raskusi oma tasakaalu õige paigutusega. Kahjuks pole mul selliseid treenereid olnud ka, kes seda juba ammu oleks tähele pannud. Samas kogemus näitab, et kõrvalt näeb ikka parem välja kui seljast tegelikult on(või olen ma liiga nõudlik). Igatahes olen nüüd skeemi harjutanud. A10 seekord, eelmise skeemi kõrval tundub, nagu mööda rada ainult sõidakski :) Plats oli ka täna super! Sile ja niiske nagu mere ääres oleks. Andrus oli suht öö läbi sellega mökerdanud, kastnud ja silunud. Tulemus super :) Olin esimene, kes oma jäljekesed sinna peale teha sai :D Pärast jalutasin ratsa Billyt, kellel jalg haige on, et tema omanik kiiremini valmis ja minuga linna saaks.

No comments: