Jee 2. koht :)

Eelmise postituse lõpus kirjutasin meie super trennidest. Neist järgmisel päeval oli Elleni trenn, mis läks väääga halvasti, sest olime maneežis :D Poni seal nii pinges ja kartlik, et ei saa üldse normaalselt sõita. Treener nõuab ikka harjutusi ja skeeme jne aga no kui välja ei tule siis ei tule.
Vahepeal Trumm puhkas päevakese.
Siis reedel sõitsin juba talli poole, kui Evely helistas, et kuule Aadi rautab su hobust praegu :D Ots ringi, koju raha järele. Nii poni saigi neli rauakest alla, nüüd saab ka klõbistada :) Kuna teistel oli platsil Elleni trenn ja mina sinna ei läinud (sest eelmine kord läks nii halvasti), siis läksin hoopis põllule. Trumm oli üllatavalt normaalne, ma sain igatpidi ringe sõita jne. Vanasti jooksis vahepeal põlluvoltidelt külg ees koju :P Igatahes tõmbas ta vaid mõne korra galopis minema aga muidu oli nii tubli. Saab asja temast küll maastikulkäijana. Nüüd rauad all, pole valikut ka :D Kruusateede pärast üldse saigi rautatud. Kuna ta joosta tahtis, siis lasin tal kiiremaid lõike teha (mitte kodu poole) ehk siis kimada. Pärast oli täitsa märg. Koolisõidutreeninguga sellised kiiremad põlluringid küll kokku ei läinud, a no mis teha :D

Laupäeval olid siis jälle võistlused. Praegu on meil iga kahe nädala tagant olnud skeemiesitamine :D Ei läinud sinna mingite lootustega. Veel enam - võistlejaid oli 25+ (neist paljud küll ratsakoolist) meie ehk noorte arvestuses. Soojenduse sain seekord normaalse teha, isegi veidi pika kuna nad jäid graafikust päris palju maha. Võistlusplatsi ääri poni kartis päris palju. Veits harjumatu oli, sest mul pole nagu selle pärast varem eriti nässu läinud, et ta kardaks. Seekord aga ei saanud nurki korralikult välja sõita ja galopiosas jäi isegi traavile silmad punnis :O Niiet peale sõitu ei olnud eriti hea tunne, ise teadsin neid suuremaid vigu ja arvasin, et ma suudan ikka palju paremini sõita. Kui tulemust kuulsin, arvasin, et no ma pidin valesti kuulma, 64,17% on liiga palju sellise sõidu eest. Aga Ellen küsis üle, oligi selline tulemus ja pidin jääma autasustamist ootama, st mingi 1,5 tundi :D Ma sõitsin selle arvestuse esimesena ja neid oli niii palju. Õnn oli, et Anne ja Kätlin passida viitsisid. Söötsime hobuseid murul ja Trumm püherdas ka :D Teda ikka nii häirivad need krunnid, tahab neid koguaeg tagumise jalaga sügada. Lõpuks saime siis oma roseti kätte ja auringikese tehtud ja koju mindud. Olen nii rahul, nii hea meel, et nii hästi läks, andis innustust edasiseks :) Noortes sai ainult 5 võistlejat üle 60%. Mul tavaliselt eesmärk saada vähemalt 60%, siis on nagu hästi läinud. Poniga tavaliselt hobuste vastu ei saa, aga nagu näha, siis normaalses konkurentsis on võimalus olemas. Järelikult paistis kõrvalt hea ühtlane sõit :)
Pärast Rahulas aitasin õhtul Evelyl hobuseid sisse tuua ja olin niisama seltsiks talle :D Terve päeva oled hobuste keskel häid emotsioone saanud siis on raske koju minna :P

Võistluse kohta veel nii palju, et kõige halvem asi korralduses oli jubedalt tolmav plats. Vb ma olen meie super pinnastega ära harjunud aga võistlusteks võiks ikka korda teha :P Meil trennidekski koguaeg silutud ja kastetud plats :) Ja üks väike koerake töllerdas mu skeemi ajal võistlusplatsil :D
Kätlinil Dollar ikka viskas oma pead ja oli närviline nagu tal kombeks, olgu sõitja nii tubli kui tahes. Neil läks eriti õnnetult, sest just nende skeemi ajal tuli rong ja siis veel mingi tropp sõitis soojendusplatsi poolt koolisõiduaedadesse sisse lihtsalt :S Kätlin tegi just galoppi ja siis nina alla lendas talle kaks valget aiajuppi :S Ei usu, et Dollar topeltnärvi läks. Kätlin hoidis ennast vapralt vaos ja sõitis skeemi edasi ning ei hakanud seda värdjat üle platsi sõimama :D Ta oli ikka pääris vihane pärast :P Täielik ebaõnn.

No comments: