vanad blogipostid

Lugesin oma vanu postitusi ja... natuke piinlik on küll :D Aga lapse suu ei valeta ja nii tollal asjad ja arvamused olidki. Ei tea kas ma endale kunagi ikkagi Venemaalt hullu budjosat tooma hakkan aga noh never say never :) Tore on lugeda asju, mis muidu on juba meelestki läinud, erinevad hobused ja inimesed ja rõõmud ja mured. Vanad aktiivsemad lugejad-kirjutajad on vist ka samaks jäänud :D Vähemalt need, kes veel hobustega aktiivselt tegelevad. Blogi sünnipäeva võime siis 25.10.2018 pidada, kannatage veel paar aastat ja siis võib nõudma tulla :P Blogist veel põhjalikumad on tegelikult mu trennipäevikud, mis mul kõik alles on. Leidsin vanu poste sirvides asjaliku idee ka - aasta kokkuvõte. Selle peaks detsembri lõpus tegema jälle, huvitav ja kokkuvõtlik asi. Tundub nagu tahtmist ja aega oleks tollal palju rohkem olnud. Ei teagi, kas nüüd käivad hirm või mõistus liiga palju üle... Mulle tundub, et ma koguaeg proovin ennast kätte võtta aga kunagi ei õnnestu nii nagu tahan :D Aga edu kõigile alles jäänud hobublogijatele! Kuni blogger veel alles on...

No comments: