Ihaste võistlused

Vahepeal tahtsin poni ära klippida, tegin esimese triibu ja siis klipper enam ei lõiganud teadmata põhjustel. Jäigi ühe väikse triibuga :D Õnneks täpselt sääre koha peal, väga ei pane tähele. Korra sõitsin niisama kergelt ja korra käisin Marise trennis. Viimases tulime parkuuri ja sain ka korra agressiivsemalt proovida tulla, st peale tõrkumist lühema ratsme ja steki abiga, testida tema reaktsiooni sundimisel. Muidu olen väga leebe ja lasen temal minna hüppele ja hüpata, proovides ise mitte midagi teha. Püüdliku ja heatahtlikuna ta seda kurjalt ei kasuta. Ühesõnaga olin too trenn ise pigem liimist lahti ja tegin erinevaid vigu. Minu jaoks on hüppamine pigem stress ja põen kõrgusi rohkem kui hobune :D Võistlusnärv oli ka juba sees.

Täna käisime Ihastes võistlemas. Koos Remarkiga oli treileris Regula, koos olid väga vahvad ja hästi käituvad ponid, laadimine läks imekiirelt. Rem oli alguses uues kohas närvis aga kui liikuma sai, siis rahunes, nagu ikka. Täitsa kenasti oskas ilma teisteta olla kuigi hirnatas igasuguseid endale sõbraks ka igaks juhuks. Mina põdesin hirmsasti, et kuidas need parkuurid lähevad aga polnud hullu miskit. Rada oli kenasti meeles ja poni oli lihtsalt supertubli. Ristides hüppasin pooled takistused traavilt ja pooled galopilt, nii tundus lihtsam nii poni kui minu jaoks. Parkuuri ajaks oli poni juba täitsa väsinud aga täitis oma osa viimse hetkeni kohusetundlikult ära. Parkuuri sõitsin galopis, kuigi mitte just kõige paremas galopis, kiirustas ja sammud olid lühikesed, pidi mitu hüpet alt välja tegema aga latte puudutada ta muidugi ei soovinud. Ise oleksin võinud natuke rahulikumalt teda sõita, rohkem toetada säärega ja eest lasta vaadata aga kuna ma polnud kindel, kuidas ta käitub, ja närviline olukord oli ka, siis sõitsin nagu tuli ja kogu lugu. Pisikesed kannused olid ka esimest korda peal ja ilmselt oli neist väga suur abi (neil pigem konkreetne toetav funktsioon kui edasiajav, edasi jookseb ta niigi). Ise olen meeletult õnnelik puhaste parkuuride üle, poni läks kindlalt hüpetele ja vigu polnud. Napilt jäin autasustamisest välja sealjuures. Tegu on äärmiselt meeldiva poniga, kes tõestas end ka võõras paigas :)





 









No comments: