vaikne periood

Pole nagu midagi kirjutada aga ma üritan. Peale võistlusi pole Remarkiga hüppetrennides käinud, alguses lasin puhata ja nüüd on juba laiskus peal, ajad pole ka väga hästi klappinud. Korra panin endale ühe risti aga see ka kõik. Rentnik Piia käib igatahes rohkem sõitmas kui mina, sest mul hakkab ponist kahju, kui ta üle kolme päeva järjest trennis käima peab :D Mõned korrad olen Trummiga ka sõitmas käinud, hästi vahva on olnud. Ostsin talle hüppesadula ja olen paar trenni hüppamist nautinud. Ihastes hea, ühe platsi peal takistused üleval koguaeg ja ei pea tassima, samas siuke ahvatlus silme all :D Viimane kord tegin võhma lihtsalt, sest see on täitsa kadunud. Mõlema hobusega tahaks maastikul treenida. Ados kopp ees maneezhis sõitmisest, väliplatsi pole, eks pean ilusa ilmaga sammud põllule seadma. Ihastes saab ainult muru peal jalutamist nautida. Eks näis mis saab..

No comments: