ratsutamine (Y)

Vot täna ma tundsin üle pika-pika aja, et ratsutada on mõnus. Lihtsalt ülinauditav trenn, mitte et midagi keerulist hästi välja oleks tulnud vaid ma olin õnnelik, et ma lihtsalt hobusega sõita saan :) Trummiga siis sõitsin, tegin lihtsa aga pikema trenni, et võhma treenida (loe: 30 min asemel 60 min). Ilm oli ideaalne, tuult vähe ja päike paistis nii ilusti ja õues on ikka megamõnus sõita. Ja seda tundsin, kuidas hobuse treeningu edendamiseks oleks vaja vahelduvate pinnavormidega maastikku. Poni on nii tore ka, jookseb nii mõnusalt. Alguses ainult tegi nalja kui atv platsi taga seisis, küttis end üles ja siis tegi näo, et näeb esimest korda elus lendavaid golfipalle ja siis pani pika ratsmega galopis ajama ja siis lendas pepu pealt tekk ka veel minema ja lisas hoogu enne kui ma ühe ratsme pihku sain ja sellega ta seisma tõmbasin :D Hüppesadulaga on ka mõnus sõita, eriti poolistakus galoppi teha. Ühesõnaga kõik on kõige-kõige aga ega Trummi kohta naljalt midagi halba polegi öelda. Pärast värkisin kabjad ka ära, oli juba tarvis.

No comments: