vahelduseks paar kõksu

Täna sõitsin platsil ja eesmärk oli ka mõned hüpped teha. Soojenduse tegin suhteliselt lühikese, hobune oli väga mõnus, lihtne sõita, toimis hästi ja jooksis kenasti. (Kunas ma üldse teda laidan?) Siis tulin kolme lattaeda mõned korrad. Mõne korra samm ei klappind ja korra lükkasin teda ilgelt aga ikka tegi sammu alla sest samm ei klappind :D Korra tõrkus ka :D Aga see oli jumala lamp ja jällegi minu viga. Ehk siis ma ei teinud midagi ja lisaks sellele samm ei klappind kõige paremini ja kaldusin veits ette ka ja siis ta tõrkus ja ma hakkasin naerma :D Tore on see, et ta ei tõrgu selle pärast, et tal hüppamise vastu midagi oleks vaid ma ise lihtsalt ei süvenenud ja ei toetanud ja lükkasin tasakaalu paigast ära ning selle asemel, et asju õigesti teha, läksin niisama nalja pärast pea laiali otsas peale. Üleüldse mulle tundub, et ma ei võta seda hüppamist kodus piisavalt tõsiselt, ainult võistlustel :D Lihtsaid harjutusi teen ka ainult ja kõrgeid takistusi kardan :D Aga eks ratsutamine ongi minu jaoks meeldiv meelelahutus mitte sport. Lisaks oli tal natuke enda initsiatiivi vähe, st et peaks natuke rohkem kaera söötma, et tal hüppetuju tuleks. Selle organiseerisin ka kohe ära. Iseenesest ta püüdis küll ja ühtegi latti alla ei ajanud, hoolimata ka sammu mitteklappimisest. Oleksin tahtnud okserit ka proovida aga nii palju publikut oli ja teistel tuli uus trenn peale ja kiire oli ka niiet seekord jäi ära. Siis väike järves sulistamine ja kõik. Poni ja trenniga võin täiesti rahule jääda :)

No comments: