Jälle ratsutamas

Trumm puhkas vahepeal mingi poolteist nädalat :D Kõigepealt ma olin ära ja siis ma jäin haigeks ja nii ta läks... Lõpus oli juba nii, et no kui ta juba nii kaua puhanud on siis vahet enam pole kas ta puhkab ühe päeva veel või mitte :D Üleeile käis Anett ratsutamas :) Olid toredasti sõitnud. Eile käisin ise. Läksime jällegi maastikule, sest mul pole mingit soovi kaldus ja tolmaval kivisel platsil sõita, rääkimata maneežist. Trumm oli kohe meeldiva puhanud vaimuga, palju julgem ja rahulikum ja stabiilsem. Puhkus mõjub talle suht alati hästi. Selline tunne, et negatiivsed emotsioonid kustuvad ja positiivsed kinnituvad :) Seekord läksime mööda teed palju kaugemale kui eelmised korrad. Lõpuks ümberpöörd, kuna põllud paistsid haritud ja vist pole sealtkaudu kuskile mujale minna. Tagasitulek oli muidugi märksa hoogsam kui minek :D Tee ääres põldudel tegime minnes traaviringi ja tagasitulles külastasime galopipõldu. See on siis ka selge, et ta on täielikult ära õppinud ühe galopisirge seal põllul, kus täie kimaga lasta. Huvitav on see, et ta teab üsna täpselt kus see lõik algab ja kus lõpeb, niiet enne seda lõiku ta ajama ei pane ja lõigu lõpus võtab ise aeglasemaks. Tegelikult on hea, kui on kindel koht kus peeneks lasta sest see on mingil määral vajalik tegevus. Tiirutasime seal edasi-tagasi, lõpuks lontis väsinuna teise põllu otsa aga kui galopikoht tuli siis oli kohe kõpsti kiires galopis :D Esimese korra pani ta küll maksimumiga ja siis mul oli veidi hirm et äkki jookseb jalad kinni või midagi aga järgmised korrad tegi lihtsalt kiiret galoppi kus ma tundsin et mul on siiski ka mingi kontroll ja otsustusõigus :D Siis läksime tagasi ja talli juurde oli mäe peale pandud üks takistus, hüppasime seda ka siis nii ülesmäge kui allamäge mõned korrad ja läksime ära koju. Ülesmäge oli meeldivam hüpata, sest allamäge tundus tiba libe olevat ja sadul liikus ettepoole. Talli juures lasin tal jalad ja kaela voolikuga üle, oli higist täitsa märg. Siis läks poni lahtiselt muru sööma platsi kõrvale, sest koplisse laskmine oleks tähendanud märjana püherdamist kõige tolmusemas kohas junnide vahel. Edasi jätkus õhtu grilli ja chilliga ning tipnes öösel lilla gorilla surmaga.

No comments: