2010 lühikokkuvõte

See aasta oli jällegi seotud reisimisega. Aasta alguses olin veel Kavilda tallis Trummi ja Rutsiga. Treeningud olid suht harvaks jäänud, ilmad olid külmad, lund oli palju, ponid seisid palju, Anett ka enam ei käinud mingist hetkest. Ruts reisis jaanuari keskel Soome uute omanike juurde. Siis sõitsin ise vahelduva eduga Trummiga ning veebruaris aitasin veel Plymouth'it taltsutada. See tekitas vist nii mulle kui hobusele hirmu ja sinnapaika see jäi ka. Pole väga minu ala suurte tooreste hobuste seljast alla lennata, ta oli keeruline hobune ka. Kevadel oli probleem, et mis Trummist saab. Oli valida kas teen trenni või viin ära Harjumaale või tuleb mingi muu variant ja nii edasi ja nii tagasi. Otsisin veel Harjumaale kohta, et käbe ära, kool ka juba lebo. Siis aga võttis Anett Trummi endale. See tähendas kolimist Tartusse Rügementi. Kõik oli ilus ja Trummil oli hästi ja käis võistlemas mitmeid kordi ja ma sain ka paar starti teha. Ujumas käisid Anetiga ja niisama reisimas jne. Juulis ma ratsutasin vähemal ja rohkemal määral Critega Niitväljal, tegime väikestviisi trenni. Siis ma otsustasin endale uue poni tuua Saaremaalt ja augustis ta saabuski. Siis algasid meie Rügemendi segased ajad, kus me pidime kannatama võimuvahetusest tulenevaid probleeme ja kokkulepete olematuks muutumist ja muud jama. Kuni me reisisime septembris kogu üürnike kambaga ära Tooma talli, kus meil on hea rahulik olla, tingimuste üle ei saa ka nuriseda. Hakkas edenema Riksi taltsutus ja sügisel käis Trumm veel rosette napsamas ja sai niisama treenitud. Kuni Aneti tervis ratsutamisega koostöölepingu lõpetas ja ajutisele puhkusele läks. Siis sõitsin jõudumööda ise mõlemaid ponisid ja hakkasin Triinu Vigriga ka aitama ja ponisid jagama. Kokkuvõttes pole mul millegi üle väga nuriseda, on olnud kogemusterikas aasta. Küsimusi? :)

No comments: