Lihtsalt imeline!

Täna oli väga-väga mõnus talliskäik niiet ma räägin sellest teilegi :) Ratsutasin kõigepealt Riksiga ja siis Trummiga. Mõlemad ponid olid lihtsalt suurepärased! Tallis, käe kõrval, sadulas, kus iganes. Nad olid kõige paremad kukununnud ja näitasid oma väljaõppe parimaid külgi ainult. Nendega ratsutada oli lihtsalt meeliülendav! Riksil lasin igaks juhuks natuke enne kordel ette traavida, et ikkagi seisnud neli päeva ja nii. Seljast ta oli nii rahulik, nii mõistlik, nii nõus kõigega. Galopp oli endiselt väga mugav ning samas ka täiesti rahulik, niisamuti ka mõnedel väikestel hüpetel mis me tegime. Nagu see oleks enesestmõistetav. Ta lihtsalt tegi mis ma ütlesin, ei ajanud oma rada. Ta pole vist kunagi nii mõistlik ja just nii palju edasiaetav olnud :) Trummi näitas üles erakordset indu, impulssi ja kuulekust. Ma ei mäleta, kunas ta viimati nii perfektselt sääre ja ratsme vahel oli, kuulamas iga minu märguannet. See energilisus oli just täpselt piiri peal, suunatud täielikult töösse. Proovisime ka erinevaid kolmes ja neljas jäljes liikumisi, mis muidugi õnnestusid paremini kui üldiselt kombeks. Proovisime kontragaloppi ja tegime ka paar väikest kõksu. Ja saime kätte paar ihaldatud venitatud sammu traavis, mida ta lihtsalt põhimõtteliselt korrektselt ei tee :) Ausõna mul pole kunagi ühel päeval nii palju häid ponisid olnud. Ma armastan neid!

No comments: