Kolm poni -3

Üks kunagi kirjutatud jupike:

Treeningus on prioriteet olnud ikka Rikart, sest tema on kõige toorem ja tahaks tast asja saada. Kuigi Trummi treeningus hoidmine on ka oluline. Kuna neil õues on hein/silo vabalt saadaval, siis söövad nad ennast loomulikult aina pallikese poole. Selle vastu ei ole ka muud teha, kui treeningus hoida... Sadulatega tekitab see ka probleemi, mitte et sadulatega niikuinii probleeme poleks... Need on need eestlaste kered. Kui Trummile sobis enne minu suurepärane koolisõidusadul nagu valatult, siis praegu kohe üldse mitte. Vahepeal sõitis ta Triinu KS sadulaga ja nüüd sõidab siis minu hüppesadulaga. Vigri sõitis vahepealse aja minu KS sadulaga. Riks sõidab Triinu vana sadulaga. Ja nii ongi, Triinudel kahepeale 5 sadulat ja hea kui midagi selga klapitab. Ja veel parem, et on mille seast valida! Õnneks on loota endise olukorra taastumist kui on võimalik ponid vormi viia :) Suvel oli vanamees ilus sale tänu Anetile, praegu on asi minu ajapuuduse taga kinni.


Praegusest elust:

Ausalt öelda on asi igav, midagi mul teile rääkida pole :D Andke andeks :P

No comments: