Uued papud

Sain vahepeal kätte mitu nädalat kadunud olnud Cavallod ja viimasena ostetud Glove'id. Uskumatu, kuid vahel liigub kõige odavam tavapost kiiremini kui kullerfirmad. Need mõlemad tulid taaskord UK-st, sest millegipärast müüvad sealsed inimesed oma kasutatud varustust parema hinnaga. Seni on kõik müüjad olnud hea meelega nõus tundmatusse Eestisse saatma.

Cavallolt võtsin prooviks Trek mudeli, sest see meeldis kõige rohkem ja tundus sobivat just minu vajadusele. Üllatusin positiivselt sellise ümber kabja tõmmatava disaini osas - hobust taaskord ei seganud miski ja polnud ka liialt kobakad. Kõik on tore aga need said jällegi tiba suured. Ilmselt kasutatavad aga võivad hakata keerlema.


Easyboot Glove on mul juba korra olnud, seekord sai number väiksem võetud (eelmised loksusid ja olid igalt poolt suured). Need lähevad veel napilt jalga aga tegelikult on kabjad värkimata ka. Nüüd oleks neid vaja rännakutrennides katsetama hakata. Samuti tahaks tagumistele kapjadele proovida huvi pärast.


Mõlemaid olen vaid korra jalga proovinud ja käe kõrval veidi jooksnud kuna lumi on. Pinnas maastikul niigi hea ja ei ole papusid tarvis praegu. Alguses mõtlesin, et ühtedele panen kindlasti naastud alla ja teen "talverehvide" katsed ka ära aga jääb vist järgmisesse talve. Ei taha neid vahetult enne kevadet augustama hakata. Varsti kindlasti sulab lumi ära ja metsateed on mõnda aega jääs, aga ma pigem lükkan suurema trennitamise edasi sooja kevade peale.

Muidu ma soovitaks ikka mõõdutabeli järgi osta. Lihtsalt minu hobusel on keskmisest erinev kabja kuju ja jala suurus. Teiste kogemus tundub olevat pigem selline, et mõõdud klapivad kenasti. Minu hobune vajab soovitatust suurus väiksemat. Probleeme võib olla siis, kui mõõt jääb täpselt kahe suuruse vahepeale.

3 comments:

Anonymous said...

see ilmselt papuks ei kvalifitseeru, aga mõtteid sellise lahenduse osas? kas silikoon võiks vastu pidada?
https://www.facebook.com/nathan.lea1/posts/1920872084595023

Triin said...

Mingi aja kindlasti peab vastu ja ära tulemise hirmu ka ei paista olevat. Mind teeb ainult murelikuks, et tegemist on mittehingava lahendusega ja keemia vastu nahka ei ole hea igapäevaseks variandiks.

Ma kunagi vist olen siin jaganud ka, kuidas Vetteci liimiga ehitati talla alla raua kuju :) Oldi kuskil mägedes matkamas (Tiibetis?) ja seppa polnud võtta. Aga liimidega kuju vormimine on üsna raske ja samuti keemia.

Triin said...

Huvitav leid sarnase lahenduse kohta: https://www.facebook.com/PaddockParadiseNederland/posts/1758595677556233