kelgutamine

Juba märts käes, küll see aeg läheb kiirelt kui ei ratsuta. Kuigi pinnast on, siis pole olnud tuju ja olen endale lubanud kerge puhkuse. Korra küll käisin vahepeal metsas sammutraavimas aga hirmus hakkas :D Mul oli kaval plaan B ära väsitada traavitamise ja tõusuga, ta oligi märg ja hingeldas mäe otsa jõudes, kuid tema tõeline jooksutahe paistis siis alles saabuvat. Nii olingi teises metsa otsas äksi täis hobusega, läbirääkimised rahuliku traavi osas ei olnud edukad ja otsustasin tagasi koduni sammu teha :'D Sujus vahejuhtumiteta. Olen neid jooksutanud ja kordetanud, kuid ootan juba kuidas kevadine soojus tuure maha võtab.

Eelmisel nädalal kelgutasin Trummiga ja seekord koplis. Jube lahe oli! Lumi oli parajalt paks ja lagedal alal sai erinevaid kujundeid teha. Tegin kelguga galoppi esimest korda ja see oli eriti tuus. T galopeeris stabiilselt ja polnud ohtu, et nööridesse astuks. Üldse jooksis ta üllatavalt hea meelega. B vaatas suurte silmadega pealt :D Tema meelest need hobuste järel lohisevad asjad ei ole ikka ühed õiged asjad. Samas nagu põgeneda ka polnud põhjust, sest tegu oli ikkagi tuttavate tegelastega.

Eile kelgutasin taas ja ikka oli lahe. B hakkab ka juba ära harjuma. Päikese käes juba nii soe, et sai ilma jopeta lausa toimetada. Olin nii tubli, et värkisin järjest mõlemad hobused ära. Bruki sai ilma tekkideta päikese käes peesitada paar tundi ja panin talle õhema heleda pealmise teki, sest väga suur oht on hobustel hauduma minna kevadise päikese käes. Ja seda ma ka ei usu, et tal öösel külm hakkab selle kuivaga. Ega hobuste karvavahetus ilmaasjata päeva pikkuse järgi ei käi.





No comments: