Stardid läbi aegade ja mis saab edasi

Kuna mul tekkis sellel teemal sportlik huvi, siis nüüd näete vasakul all listi minu startidest kõikvõimalikel võistlustel, mis meelde tulid. Ilmselt keegi seda joru läbi lugeda ei viitsi aga see on mulle endale heaks kohaks, kus nimekirja pidada, et meelest ära ei läheks. Statistiliselt on siis hetkeseisuga kokku 24 starti, millest 15 Trummiga, 1 Vigriga, 2 Rutsiga, 2 Traxikuga, 1 Terminaatoriga, 2 Heidiga ja 1 Ravatiga. Trummiga 9 koolisõidus, 4 takistussõidus, 1 kestvusratsutamises ja 1 kahevõistluses.

Mis saab edasi, pole päris täpselt selge, kuid siiski. Trummiga sõidab Anett ja kui ta helde on, siis saan ma nendega koos veel võistlema minna :D Hetkel mul sõiduhobust ei ole, kuid juulis sõidan Niitväljal Critet, see tõotab tulla huvitav kogemus. Peale seda augustis tõenäoliselt ma väga midagi ei tee ratsutamise vallas, ma arvan. Kui just keegi midagi ei paku. Ja sügisest, kui uuesti Tartus, siis on variandid järgmised: keegi annab mulle hobuse sõita, ma ostan ise endale müügiponi jälle või hakkan tegelema hoopis mingi muu hobiga :) Pagan seda teab, mis parim on...

Siit ka väike märge selle kohta, et pakun ratsastusteenust ponidele ehk siis väljaõpe, ettevalmistus müügiks või võistlusteks. Suvel paiknen Harjumaal (Tallinn-Keila suund eelkõige) ja alates sügisest Tartus. Kui keegi teab kedagi, kes otsib ponile ratsastajat, siis oleksin õnnelik, kui saaksin kasulik olla. Tartus tõenäoliselt saaksin koha heasse talli mõistliku hinnaga ning tõenäoliselt oleks ka võimalik võistlemas käia suht tihti. Annan endast kõik, et poni areng ja elu oleksid suurepärased.

3 comments:

Anonymous said...

..aga miks sa Trummiga ise ei sõida?:)

Triin said...

Ma olen temaga juba nii palju sõitnud ja ta mingile tasemele viinud ning usun, et tal oleks aeg ponisõitjaga mõned ponisõidud teha :)

Triin said...

See oli siis üks põhjustest, siin on palju nüansse.