Crite

Laupäeval ja pühapäeval käisin siis Niitväljal Critega ratsutamas. Laupäeva hommik oli see vist, kui Laura niisama msnis küsis, et ega ma ratsutama ei saaks minna. Hmm, no tegelikult saan küll, täitsa sobib, ma ju Tallinnas ja midagi pole otseselt teha. Okei, otsustatud. Kuna ta aga kapivõtit anda ei saanud ja Mare ka parasjagu Niitu ei läinud, siis võtsin kruvikeeraja kaasa :D Muukisin vabalt kappi sisse ehk siis keerasin kruvid välja. Ja mitte kedagi ei huvitanud, keegi isegi ei näinud... Ja alati kui lähen sinna, siis ma olen ikka suht 97% jaoks täiesti võõras nägu ja mitte keegi ei piuksu, et ma lampi lähen võtan ühe hobuse ja lähen ratsutan :D Sõita oli jällegi mõnusam kui varem :) Areneb ikka palju see mära viimasel ajal ja ma ise õpin ka teda iga korraga rohkem tundma. Laupäeval tahtsin õue minna aga vihma sadas ja siis pidin maneežiga leppima. Pühapäeval olid õues võistlused ja pidin jällegi maneežis sõitma. Veits passis Havensi plakatit ja tagumist nurka aga muidu oli ok. Tegin päris korralikud trennid. Avastasin jälle uued meetodid kuidas ta toimib ja mida tegema peaks seal seljas. Traavis on juba väga hea, stabiilne, täisistakut saab vabalt teha, traavisiseseid üleminekuid. Ma vist peaks uuesti mainima, milline mega liikumine sellel märal on :) Ja kui kenasti ta istaku peale traavis tagasi tuleb, Mare on head tööd teinud. Galopis me ei saa veel üksteisest nii hästi aru, tõsted on natuke ebamäärased ja galopp pole nii stabiilne kui olla võiks. Selle vastu siis püüdsime traavi-galopi üleminekuid teha. Tahaks teinekord näha Mare temaga sõitmas, saaks näha kuidas toimib. Teisel päeval lisasin kannused ka varustusse, siis oli lihtsam kokku sõita. Kokkuvõttes siis meeldis, jätsin oma ratsutamisasjad ka Niitu.

No comments: