hüppasin:)

Kuna pühap lähme Ihastesse väikest parkuuri hüppama, siis täna tegin ka Trummiga hüppetrenni. Trumm vist minust väga vaimustuses polnud, ma ei viinud ka talle midagi, lihtsalt püüdsin kinni ja vedasin puuri :D Platsil ehitasin natuke takistusi väiksemaks ja need tundusid ikka jubedad... Alguses selga ronisin siis kartsin oma hobusega ratsutada veits.. ebanormaalne lihtsalt. Aga see on see, et paus jääb ratsutamisse ja hüppamisse sisse jne. Teine sadul oli ka ja üldse veider tunne. Aga hobune oli hea, liikus hästi ehk siis erksalt ja pikalt ja hea rütmiga. Ehk siis igati õige suund Anetil! Ainult esimese hooga ei viitsinud järele anda kohe aga kuna oli hüppetrenn siis ma seda nõudma ei hakanudki. Kerge samm-traav, siis traavilatid, kerge galopp, madal peneroll. Ja lõpuks hüpped igasugused. Vahepeal seal hüppas veidralt, korra ka koos latiga. Ma ise üritasin mitte ette ronida ja juba olin valmistunud, et nüüd tuleb järsk alt välja hüpe aga tema lihtsalt hüppas koos ülemise latiga... Muidu oli väga tubli, tulime ka kasti, millel oli latt peal. Ilmselgelt kartsin mina seda 100x rohkem kui tema :D Hullult põdesin ja siis ta esimesel korral ise ka vaatas, et mis see on. Vaatasin et paneb mööda ja juba vaatasin et ta traavilattidele otsa ei komistaks aga ta lihtsalt võttis takistust äärest, sealt kus kasti all polnud vaid ainult latt oli. Normaalne, ikkagi hüppas. Väiksemast pöördest tuli lõpuks nii eeskujulikult seda, arusaadavalt ta väga ei karda selliseid imelikke võrreldes minuga :D Süsteemiga oli ka vähe jauramist, sest vahe oli pea 7m ja taga oli tünnidega lai takistus, mida ta siis kiikas väheke. Korra pani ise tagumisest mööda, korra ma tõmbasin ta sealt mööda, sest samm oli sassis juba esimesel ja ei taha sisse lennata. Lõpuks panime veits kitsamaks ka seda ja läks paremini. Siis tulin seda veel teiselt poolt ka, läks enam-vähem. Rohkem ei tahtnud teda kiusata ega väsitada. Jäin rahule :)

Aegade algusega võrreldes on ikka meeletult tal see hüppamine arenenud :D Eks tulebki harjutada ja harjutada, kui pole loomulikult väga antud seda hüppeasja. Stiil on kohati käpasirutus :D Aga üle läheb kenasti ja pole üldse tegelikult tõrkuja tüüp. Nüüdki tegi mingeid imehüppeid imesammudega, mida ma oleks ise hea meelega lasknud tal mööda joosta :D Lootust on!!! :)

No comments: