energilised ponilised :P

Neljapäeval helistas Katriin ja küsis kas ma talli lähen. No ei tea, vaatan veel, kas ma viitsin ja blabla.. Aga tead kas Anett läheb? Ta on Leedus. Ma tulen siis võtan su käest võtmed. No ja siis vedasingi ennast ka koos Katiga talli :P Püüdsime Muusiku ja Trummi kinni, panime valmis ja läksime territooriumile kolama. Ma plaanisin lõdva trenni teha ja seega sobis jalutamine hästi. Trumm aga küttis ennast juba staadionil millegipärast nii ülesse nagu tahaks hullu panna. Küünalt jõudis ka teha ja passida ja ringi keerata ja sada häda veel. Saime üle kraavi ja läbi võsa ja igal pool käisime kuni üks hetk tulime võsa vahelt välja ja kari noori sõjaväelasi jalutab vastu :D Nojah, peksti meid siis sealt minema kui me just pihta saada ei taha. Ei tahtnud. Hobused said jälle jõllata neid ja nende autot. Siis olime platsil ja kuna Trumm näitas erilist tegutsemisindu enne üles, siis tuli tal platsi peal joosta ning galopijalavahetusi õhus jms teha. Vahepeal käis Kelly Memphist ka kordetamas. Hobused lahti ja õue ning sellega olid minu ja Kati tegemised tehtud. Kojuminek.

Reedel otsustasin agar olla ja kahte poni sõita. Nad olid taga ja tõin mõlemad korraga ära. Sättisin platsil takistusi. Kõigepealt puhastasin mõlemad ära ja siis võtsin Trummi ette. Varustus peale ja platsile. Kerge soojendus ja hakkasime hüppama. Alguses nagu tundus veits vähe indu. Nagu mitte vastumeelsus jooksmisele aga ei viitsinud tagaotsal väga töötada. Aga kuna hüppamisel tuleb temaga niikuinii teisiti sõita kui koolisõitmisel, siis polnd väga vahetki. Olin igast asju ehitanud, tünni ja muud vedanud. Alguses tulin ühte lihtsat lattaeda. Esimene kord samm hästi ei klappind ja ma vist jäin kuidagi pahasti ning teine kord kohe tõrkus. Veits imestasin, sest takistus ei olnud kole ja paar päeva tagasi Anetil ta ei üritanud ka midagi tõrkuda. Samas tavaliselt alustame madalamast takistusest soojenduses aga ma ei viitsinud alla ronida ja kedagi teist ka polnud. Igatahes panin ta hullu parkuurihoogu jooksma, stekiga andsin ka takka et ta midagi puterdada ei üritaks. Rohkem ei tõrkunud ja alla ka midagi ei tõmmanud. Tünni passis aga kerge stekk ja üle me olimegi. Tulime kõike igatpidi ja järjest, kokku 6 takistust, neist kolm reas. Lõpuks oli juba nagu eeskujulik kiirusponi, kes ise ka vähe mõtlema hakkas ja lõpetasin ära. Jäin rahule :)
Siis võtsin Vigri ette. Panin talle oma koolisõidusadula ja mul oli küll palju mugavam sõita. Tiirutasime platsil ja no kus on alles ponil minekut... Koguaeg aina läheks, no ei viitsi see tibin rahulikult kaasa töötada. Jookseks oma kilometraaži ruttu ära ja läheks koplisse tagasi :D Kiusasin teda seal ja oli juba palju parem kui esimesel korral. Tegime mõned traavilatid ka vahelduseks. Kui traaviga sain enam-vähem rahule jääda siis galopiga ta üllatas mind positiivselt. Kui enne oli galopp veel eriti tempokas sööstmine, siis nüüd lubas end säärtega kokku sõita ja oli enda kohta väga eeskujulik. Tegime mõned üleminekud ja lõpetasingi ära. Arvestades, et ma möllan seal nendega oma õppimisaja arvelt, siis ma olen päris optimistlik :D

No comments: