Crite, Trumm, Vigri

Nädal tagasi käisin Critega sõitmas. Päris mõnus oli, ta on ikka iga korraga parem. Kohe aru saada, et ratsastajaks on koolisõitja mitte takistussõitja :P Ennem tiksus niisama oma trenni ära, nüüd on tunda kuidas üleminekute ja kõigega töötatakse. Aega oli vähe ja palav oli ka aga muidu oli hästi. Teised juba ootasid ja ma et no ma käbe võtan hobuse lahti ja kõik. Jamh, sadul-valjad-libisev-kaitsmed-pinded-kalossid, veits aega läks vist kogu selle tavaariga majandamiseks :P

Trummiga polegi peaaegu üldse sõitnud, korra vist ainult. Anett kapanud temaga koguaeg ja skeemi harjutanud. Ma siis kolmapäeval ka nühkisin natsa. Kõik paistab norm, hull ei ole, liiga uim ei ole, tõenäoliselt on söödakoguse valikuga jopanud. Trennis oli suht norm, galopp on kõige juram aga mitte midagi vale otseselt. Mudisin ja painutasin ja udjasin teda, töötas päris nunnusti kaasa.

Vigri on meil tallis teine eestlane. Noor mära, vähe sadulas olnud. Temaga olen ka paar korda sõitnud ja proovinud oma panuse tema ratsastusse anda. Vigri omanik on samuti Triin, neile olen trenni ka vahel andnud. Iseenesest on tegu suht toore hobusega, vähe sadulas olnud ja alles õpib kõike. Seega ei saa temalt ka midagi raskemat oodata veel. Aga muidu on hästi tubli, mõikab uusi asju ja nii.

Aga nüüd ma siis lippan, võistlustele minek :) Koolisõit Saksa tallis. Teen 2 starti, Trummi ja Vigriga. Mõlemad hobused sõidavad teise sõitjaga ka veel. Ehk siis üks suur skeemitamine meie talli poolt :D

No comments: