Võistlused Ihastes

Laupäeval sai siis käidud Ihastes Trummiga skeemitamas. A6, olen seda varem ka sõitnud. Ilm oli külm, kohalesaamine omaette ooper. Ajaga läks ka nihusti, seega tegin krunnide asemel palmiku, päris ilus nägi välja. Ime et üldse jõudsime, oleksime viimasel minutil jõudnud aga minu õnneks nad olid graafikust maas :D Tegelikult ma oleks siis ka võistelnud, kui ma oleks otse ilma soojenduseta pidanud minema, oleks toime tulnud kuigi jah, mitte just parim variant. Võistlusmaneežis Trumm passis suht palju, ei olnud enam nii järeleandlik, ei toiminud nii hästi jne. Et meil on paremaid sõite olnud. Aga siiski saime kolmanda auhinnalise koha ja sellega võisin küll rahule jääda. Kohtunikud hindasid jube leebelt võrreldes Tallinna omadega, sain mingi 67,...%. Seda on ilmselgelt tiba palju sellise sõidu kohta aga ju siis mitmed olid kehvemad ja kohtunikud mitte nii nõudlikud. Ise tundsin ka kuidas mitmed asjad tiba peesse läksid aga selline keskmiselt hea sõit. Kõige naljakam kommentaar oli ühe galopivoldi kohta, et umbes hobune kipub käest ära jooksma vms. Tegelikult ta pigem jookseb liiga aeglaselt aga käest ära keset skeemi võistlemist ei pane kunagi. Aga kõrvalt paistabki teistmoodi kui seljast on :P Kokkuvõttes oli poni tubli, kogemus hea :)
Õhtul panin ponidele paksemad tallitekid. Mitte et neil külm oleks aga et mammutikarva kasvu pisut piirata. Sportrežiimil ponid nagu nad mul on :D

No comments: