Trumm ja muud

Trummil on ka kõik kenasti. Teda olen häbematult vähe saanud vaatamas käia aga no ta elab parajas pärapõrgus ka, olgem ausad :) Elab karjas ja paraku mul pole rohkem temast midagi rääkida... Olen teinud enamasti ainult kerge puhastamise ja värkimise.

Lisaks enda hobustele sai vahepeal külastatud ka võõraid. Heimtalis käisin trakeeni täkke vaatamas ja pildistamas nende finaalüleaatusel. Siis külastasin Kassarit ja sealset hobuparadiisi. See oli väga silmiavardav käik, sest see on täiesti omaette maailm. Milline loodus ja millised karjad. Ilmselgelt ka teistsugused karjahalduspraktikad. Priiduga sai arutatud Eesti Hobuse Kaitse Ühingu asju. Ratsamatk loomulikult ka. Väga lahe käik! Siis oli veel noorte sporthobuste finaal Kurtnas, kus ma sain kerge kultuurišoki. Nimelt võtsid inimesed esimesel päeval liialt hinge, kui keegi julges nende parimate hobuste juures ka midagi negatiivset välja tuua. Aga paistab, et kõik said lõpuks sellest "maailmalõpust" üle.





2 comments:

Anonymous said...

Oi, kui kena Trumm on :)

Mis mulje trakeenid jätsid? Hinded on sellised, et õhku on seal korralikult (aga see on minu subjektiivne arvamus)

Triin said...

Nagu ikka - oli paremaid ja oli kehvemaid. Ma panin ka mõned fotod üles FB trakeeni hobuse gruppi. Kuna trakeenide hulk Eestis on nii väike, siis on ilmselge, et nende finaal ei koosne nii silmapaistvatest hobustest kui ESHKS oma.

Hindamine on alati subjektiivne ja sõltub konkreetsest aretusprogrammist ning tõu arengu hetkeseisust. Seetõttu ma väga nendesse numbritesse pole süvenenud. Ilmselt kõige objektiivsem on võrrelda samal näitusel osalenud hobuste hindelisi erinevusi?