tagasi sadulas

Brok on väga hea :) Nagu ikka, eks. Kati ei teinud ka vahepeal sugugi halba tööd. Jube hea oli ikka peale kolmenädalast pausi taas trenni teha. Kui esimesed paar trenni sujusid väga hästi, siis kolmandal vehkis jälle peaga natuke. Mõtlesin kohe, et no mida paganat ma jälle valesti teen? Eile proovisin siis lühema ratsmega sõita ja see sobis. Selles mõttes, et ma olen koguaeg kartnud eest liiga palju võtta ja pigem eelistanud pikemat ratset ja väga õrna kontakti. See aga pole hobuse jaoks piisavalt stabiilne, sest kui ma siis üks hetk midagi teha tahan, tuleb tugevam ratse järsult ja ratsmelühendamine muudab tasakaalu. Lühema ratsmega on raskem hobust "ehmatada" järsult, pole vaja lühemaks võtta ja saab kergemini käe vähemaktiivseks sundida. Ja selline väga elastse käe tunne lühema ratsmega oli hea. Eks proovin veel ja vaatan kuidas edaspidi läheb. Kindel see, et ma vahepeal sahmin muidu selle käega liiga palju. Ka galopp oli justkui parem nii. Kui nüüd treeneri trenni ka saab, siis äkki õnnestubki jälle edasi liikuda ja ehk ka võistelda see kevad. Aga üks asi korraga.

Uus silo on meil ka, seega uuesti tehtud silost analüüs, uus ratsioon ja uued jõusöödakogused. Juhtumisi vahetus ka mineraal. Proovin nüüd mõne kuu jagu stabiilsena hoida olukorda, siis saab ehk midagi järeldada ka. 

Siis saba pesin ükspäev ära. Brok käis ekskursioonil suure talli pesuboksis ja käitus kenasti. Keetsin sooja vett juurde, et parem sulistada oleks.

Maasu suures tallis

Meie ilus silo

Brok pikutab suht tihti oma pehmes pesas

Brok jalutamas :D

Kati ratsutab

1 comment:

Unknown said...

Kuidas trummil läheb?