Söödaproovi fail ja puhkus

Milline pettumus... Milline suur suur pettumus oli kunagi juulikuus. Ma olin juba karjamaarohu prooviga laboris ja siis selgus, et nad teevad ainult Ca, P, K :D Kuigi hinnakirjas on terve rida mineraale. Aga kuna nõudlus on pea olematu, siis on pakkuda liiga kallis. Tore lugu küll. Ja juttude järgi Eestis ei teegi keegi. Välismaale saata on ilmselt kallis.

See oli siis kunagi kirjutatud... Vahepeal ma ei ratsutanud üle kahe nädala, sest oli puhkust ja mujal tegemist. Kuna järg oli juba käest ära, siis oli natuke venitamist ka talli minekuga aga eile lõpuks käisin. Mu hobune on nii tore :) Tõin ta karjamaalt ära, lugesin kriimud-muhud-vaigukohad kokku ja värkisin kajad ära :D Siis tegin platsil kerge samm-traav trenni, hobune oli hea :) Endal oli ka justkui lihtsam õigesti istuda kuna valesti ratsutamine hakkas juba meelest minema. Või oli see lihtsalt illusioon :D Siis läksin jalutasin natuke metsa poole ja tagasi, hobune käitus hästi ja mis võiks olla parem kui loodust nautida. Mõnus loom, et võtad ja lähed, mul pole selliseid palju olnud..


No comments: