Trumm kolis ning kapjadest again

Trumm kolis Tartumaale, et olla koduhobune ja lasteratsu. Eks näis kuidas sujuma hakkab :)

Tahtsin siia salvestada mõne lingi toodetest, mille otsa vahepeal sattunud olen. Esimese puhul on võimalik pmst ise raud kujundada vastavalt kabjale ja vajadusele http://www.vettec.com/super-fast-180cc-instructions. See aga pidi olema suht keeruline, saada materjal ilusti rauakujuliselt sinna :D Teine on põhimõtteliselt liimitavad rauad. Kui tavaliselt liimitavad kabjasussid on terve kabjapõhja all (ja seega ei jäeta alla vaid pigem nt võistlustel kasutamiseks), siis need on rauakujulised ja sees on alumiinium http://www.glushu.eu/. Liimiga paigaldamisel on kõige olulisem pinna ettevalmistus ja kuivatus. Kuuldavasti vajab see osavust ja mässamist. Siis on tegelt veel plastikust rauad, mis on päris coolid. Aga ka need on kindlas mõõdus, mis minu hobusele praegu ei sobi :D

Minu omade kapjadest nii palju, et kui vaadata pilte, siis on B kabjakuju kehvemaks läinud vahepeal. Aga miks, ma ei tea. Kas see on mingi muutuse-eelne kujumuutus, ma ei tea. Eks aeg näitab ja nüüd on hea silma peal hoida, iga kuu peaks pildistama ka. Värgin tihedalt. Kivide peal on ettevaatlik aga muidu liigub nagu ikka. Olen palju lugenud sellest, kuidas mineraalide omavaheline tasakaal on oluline. Mitte lihtsalt see, et hobune miinimumnormi täis saab, sest kui saab ühte liiga palju, siis teist ei omasta. Ja mul on plaan karjamaarohust mineraalide analüüs teha, et ÜLDSE mingit ettekujutust saada, mida ta sisse sööb :D Kui ma energiat ja proteiini veel aiman, siis mineraalidest ei saa pealevaadates sotti. Ning suht kõik (kabja)lisandid on tehtud kuskil kaugemal välismaal, seega vastavalt sealsetele oludele ja ma ei tea, kas ka meil siin sobilikud. Hobusele peaks söötma vaid seda juurde, mis tal puudu on. Ja siis Trummil on valgejoon laiemaks läinud. Ma ei tea, kas varasemalt on ka seda olnud, sest ma pole osanud vaadata. Aga see ei sega teda üldse. Asi pole korras aga tema jookseb kruusa peal traavi ikka :D Ehk siis kui kapjadest midagi ei tea, pole probleemi olemas...

No comments: