Broki esimesed võistlused

Vahepeal olen mõlema hobusega trennitanud aga mitte eriti aktiivselt. Olen olnud laisk ja olen tegelenud muude asjadega. Autosõit on ka ära tüüdanud. Trennid on olnud paremad ja halvemad nagu ikka. Trummiga olen lõdvemalt võtnud, sest temaga sõitmine ei paku nii palju pinget. Käisin temaga isegi paar korda üksi metsas, läks hea meelega. Kuni viimane kord ütles, et noup, rohkem mitte. Egas midagi, läksime koju tagasi :D Brok on endiselt cool, eriti kui ta rahulik on ja teda edasi sõita saab. Siis on nagu päris. Ta teeb väga hea meelega tööd ja ma ikka tihti mõtlen, et kui lahe ta mul on. Olen ikka üritanud vahepeal hüpata ka temaga aga ilma treenerita ei ole tore hüppetrenni teha. Ratsastusel tahaks ka treenerit kõrvale aeg-ajalt... Brok käis esimest korda kodumetsast väljas ka, sulberdas järves ja autotee polnud ka mingi probleem :) Üksi metsas jalutamas olen ka käinud ja ma loodan, et ta jääbki nii mõistlikuks :)



Esimesed võistlused tegin ka oma hobusega ära. Ihaste treeningvõistlus. Kuna eriti hüpanud polnud ja isu lihtsa kena kogemuse järele oli suur, siis sõitsin ainult ristiparkuuri. Hobune käitus kenasti, oli rahulik, ületas meelsasti tõkkeid võõras kohas ja tegi asjad nii nagu pidi. Pärast sõi ja tukkus kuni Kelly&Kaku teise sõidu veel tegid. Ainult ühe takistuse ajas maha, sest hirnatas hüppamisega samal ajal :D Üldse arvasin, et midagi raudselt ajab maha, sest takistused nii madalad, et ei pea õiget hüppeliigutustki tegema. Aga uue koha kogemuse sai kätte ja mina sain teada, et kuidas käitub. Järgmine kord võiks juba midagi suuremat sihtida aga siis peaks enne trenni ka tegema :D Võistluspäeval oli see suur torm ka, kõik said õnneks maneeži varju minna. Kui võistlus oleks kuskil "põlla peal" olnud, siis ma ei tea mis saanud oleks... Tagasi sõites nägime palju murdunud puid tee ääres.




No comments: