üks lihtne esmaspäev

Täna käisin niisama korra Trummil külas. Eelkõige selleks, et oma varustust ja asju ära sättida, sest peale võistlusi ma enam talli ei läinud. Andsin Trummile tavapärase söögi ka (annan ise lisaks otra, õli, mineraali) ning käisime püherdamas :) Kuna ta on mul veel "peen" tekiloom, siis vajab ta eraldi püherdama viimist :D Ajasin veel paar sõna juttu ja andsin kassidele praemaksa, mis ma kodust kaasa tõin :D Ja muud ei miskit.

Võistlustel käimisest veel nii palju, et mul jäi täitsa kiitmata Trummi vedamise lihtsus ehk siis poni eeskujulik käitumine. Suure autoga polnud ta varem sõitnud, kuid ilmselgelt ei valmistanud see talle mingeid probleeme. Igal pool on kodu ja vabalt võib selleks olla äärmine koht suure auto peal. Peale läks kenasti nagu iga päev sõidaks. Ja maha tuleb ettevaatlikult väikeste sammudega ja kui käseks tal seista seal trapi peal, siis poleks seegi probleem. Ei mingit tõmblemist. Lisaks tundub Ihaste ka juba üsna kodune olevat :D Vähemalt ei kardeta võistlusmaneeži nurki aga no päris mitu korda seal käidud ka juba. Ihastes on hea võistlemas käia, mulle meeldib see koht :)

Pildike võistlustelt:

No comments: