ponilised eesotsas kapten Trummiga

Heietan siis natuke oma superponist... Igatahes täna lasime ponid niisama kolmekesi vabalt maneeži. Alguses mõtlesin, et lähen ahvidega sõitma aga jube külm oli ja teistel oli veel trenn ka ees. Niisiis puhastasime neid niisama ja jooksutasime. Energiat neil oli ja kift oli vaadata kuidas rallisid. Etteaste tegi muidu uimasuses süüdistatav Trumm, kes paistis silma oma tagant üles viskamiste ja muude trikkidega. Päris ootamatult see mulle siiski ei tulnud, kuna tallis oli näha, et ta silmavaade oli pisut ergas. Talli vahel vehkis peaga ka natuke ja oli üldse pisut teistmoodi. Teised ei pruugigi seda tähele panna. Näiteks meenub mulle üks paari aasta tagune (isegi veel varem veidi) päev, kus ma tõin Trumm sisse ja vaatasin, et tal silm läigib kuidagi teistmoodi. Puhastasin nagu ikka talli vahel lahtiselt, ponil vajus silm ka pooleldi kinni suurest sügamisest ja üldse jättis sellise lasteponi mulje. Mina siiski otsustasin ta kõigepealt kordele panna ja õnn oli, sest ta tegi sellise ralli ja oli nii ettearvamatu, et ma arvan, et keegi poleks vabatahtlikult sinna selga olnud nõus minema. Mina too päev eelistasingi mitte minna. Selline juhtum oli ka kunagi, kus alguses samamoodi õuest sisse tuues oli pilk vähe teine aga poni ise muidu rahulik. Panen mina siis valmis ja ise seletan teistele et näe ei tea mis pulli täna saama hakkab et poni vähe kahtlane. Teised vaatasid poni ja küsisid et kas ma teen nalja ja ei taht nigu uskuda. Kordet ma tol korral vist ei viitsind millegipärast teha ja otsustasin riskida. Nu 20 min pärast peale seda, kui mu poni talli vahekäigus lahtiselt tudus, lennutas ta mu alla nagu küpse õuna. Ja seda oli ette näha. Peale seda hakati rohkem uskuma mu tähelepanekuid.
Nüüd rääkisime Triinuga msnis veel Trummist ja tema algusaegadest ja vormist ja no ta on ikka meeletult muutunud. Alguses oli viimane nässakas, uimarott pealekauba. Ei osanud istuda ega astuda, oli nii hädas, väike vaene loll Trumm. Aga aastatega on õppinud vääääga palju. Siiski on jäänud omamoodi poniks, kes elab vaikselt oma pohhuisti elu omas mullis aga kui on vaja kadjama panna, siis teeb seda järsku ja ette hoiatamata. That's my boy (H)

Suvine vormis Trumm :)

No comments: