külmapühad

Minu auto aku otsustas, et on liiga külm ja soovitab ka minul kodus püsida :) Tema püüdluste kiuste olen ennast ikka bussiga kooli vedanud ja tallis ka teistega käinud. Korra püüdsin gorillaga kokkulepet saavutada, peale visa krokode ignoreerimist ta ei suutnud enam tõmbamisele vastu panna ja siiski käivitus ja karistuseks pidi tallis käima. Külma tõttu on hobused suht palju sees, sest jootjate jäätumisega juba oli probleeme. Igatahes vesi on tähtsam kui jalutamine. Viimase kompenseerime siis sunniviisilise liigutamisega. Ratsutamiseks on veidi jahedavõitu olnud mistõttu korde on teemas.

Suure puhkamisega ei viitsi ise ka enam suurt miskit teha ega ratsutama minna. Trummiga korra siiski sõitsin, sest isu tuli parima poni järele. Tollest trennist väga midagi ei mäletagi. Küll aga mäletan ühte varasemat trenni, kus ma hüppasin ka väheke ja kus Trumm oli lõpuks hämmastav. Alguses ei viitsinud ta väga punnida aga utsitamine oli asja ette. Kõige imelisem tunne oli siis, kui ma sain öelda: "Triin, vaata, ma tulen seda okserit ja samm klapib!" ja samm klappiski :) Ma suutsin poni niivõrd aktiivseks sõita all, et ta galopp oli spordiloomale kohane ning väga lihtne oli ise tema sammu pikkust korrigeerida. Niimoodi oli jumala lihtne hüpata :P

No comments: