Ponide hüvastijätt

Kui ma väga kujutan ette, et mu ponilised said aru, et neid lahutatakse ja et nad jätsid üksteisega hüvasti siis ma panen selliseid märke tähele ka, mida niiviisi tõlgendada annaks. See ei ole reaalne, aga see on armas :)

Eelmisel päeval, kui ma üle tüki aja jälle talli läksin, lasin ponid maneeži lahti nagu kirjutasin. Kui nad oma suurema jooksmise ära olid jooksnud, siis olid kahekesi nunsikud ja sügasid üksteist. Pikalt ja põhjalikult. Kui nad lõpetasid, tegin jopekrõbinahäält ja ponikesed jalutasid külg-külje kõrval minu ette. Väike otsaesise sügamine ja pöörasin end ümber. Märguanne edasi liikumiseks. Triin ees ja ponid järgi. Selleks korraks ära talli.

Rutsi lahkumispäev. Kui me talli juurde jõudsime, passisid ponid koplis niisama. Siis said kokku ja sügasid veel üksteist hoolivalt. Võtsin Rutsi välja, Trummi ei lubanud. Jalutasime treileri juurde. Trumm jälgib teraselt kuhu Ruts läheb, treilerit ta tunneb. Viimane lühike hirnatus Trummi poolt. Silmside. Viimane lühike hirnatus Rutsi poolt, pilk koplisse jäänud sõbral. Ja Ruts jalutab ustavalt mu järel treilerisse. Seekord üksi, ilma Trummita. Peale sõitma hakkamist kuuleme autost viimast hädahüüdu... Ja oleme teel.

1 comment:

kaisa said...
This comment has been removed by the author.