Kavilda sügisvõistlus

Sai jälle võisteldud :) Polnud küll plaanitud ja ettevalmistus polnud ka vastav aga läks täitsa asja ette :D Kahevõistlus oli, skeem A3 ja parkuur 80cm. Konkurents oli kahjuks väike, ainus tõsisem konkurent oligi Triin Vahimets oma kahe hobusega :D
Anett pidi esialgu sõitma ainult Trummiga skeemi kuid kuna neil ei läinud eriti hästi ja Ruts oli parasjagu hea siis ta sõitis ka teise poniga skeemi läbi. Rutsiga läks paremini kui Trummiga.
Mina pidin sõitma Trummiga skeemi ja Rutsiga skeemi ja parkuuri mõlemat. Lõpuks sõitsin mõlemaga mõlemat hoopis :P Trummiga ma polnud skeemi läbi sõitnud varem kuid läks kõigist kõige paremini, skeemiponi nagu ta mul on. Rutsiga läks ka skeem päris hästi, tema kohta eriti. Takistussõitudes puterdasin ja närvasin ise ja ei suutnud kummagagi rahulikult ja ilusti läbi sõita :P Mõlemaga 12 kp. Selle kohta, et ma Rutsiga polnd poolteist nädalat parkuuri trennis hüpanud ja Trummiga pool aastat nii kõrget parkuuri läbinudki üldse, jäin rahule :D Rutsi seljas ma ei suutnud rahulikult istuda ja üritasin seal sammu ja asja majandada pidevalt. Poni üritas küll päästa ja hüppas kõike vapralt aga latid ikka lendasid. Trummiga polnud üldse hüppamine plaanitud aga heliefektidega saime hakkama. Korra pani süsteemi teisest mööda ka aga puht minu viga oli. Oleks kasvõi karjatanud korra, ta oleks kohe üle lennanud :D Latid tulid alla minu puterdamise tõttu jälle. Naljakas oli muidugi see, et häält on 100x mõtekam kasutada kui säärt :P Põhimõtteliselt sain ma siis kahevõistluse arvestuses Trummiga esimese ja Rutsiga teise koha, kolmas ja viies oli teine Triin ja neljas meie tallist Katriin ja Rembrandt. Minu edu seisnes selles, et ma koolisõiduga nii suure punktisumma ette tegin ;D

No comments: