alla kukkuda tahad, siis mine trenni :D

See on juba nagu reegel, et kui ma üle pika aja jälle mõnda treeneri hüppetrenni lähen, siis matsu ma panen. Õnneks seekord ilma hobuseta :D Täna oli siis Kullo trenn ja seega põhjust blogimiseks. Ilm oli kuum, trenn lühike ja me mõlemad Silveriga trenni lõpuks läbi omadega. Polnud varem temaga parkuuri ega süsteemi hüpanud, nüüd tulid mõlemad korraga ja kena tõrge ning otseühendus ühe veel kenama postiga :D Olles nüüdseks lähemalt tutvunud vigastustega, sain lausa überkena turses sinika kannile, mille värvivariatsioonidega saab tõenäoliselt pikemal perioodil tutvuda, ja teine vigasaanu on alaselg. Aga trenn läks iseenesestmõistetavalt edasi peale seda väikest vahejuhtumit ja välja hakkas tulema paremini kui enne. Reaalselt üks tõesti kasulik trenn ka vahelduseks, kus rahast kahju pole. Sain pihta, kuidas hüppama peab, mul sellega koguaeg raskused olnud, ehk nüüd läheb kergemaks. Point oleks siis minu jaoks vb see, et ma ei suuda korrektselt jalustele toetuda ja jalga ühe koha peal hoida. Lähen ise närvi ja siis hakkan seal käte ja jalgadega kah rabistama :D Asi saab alguse galopil istumisest nagu ikka, takistusele sõitmisest. Tuleb minna hea stabiilse rütmiga, istuda lõpuni sadulas, sääred sadulavöö juures, vajadusel põlv täitsa lahti ja kasutada jala alumist osa seal samas kohas, jalg hobuse ligi lõpuni, enne tõket kätega ei tee midagi, pööretel ja koguaeg käed koos, võimalikult ühtlaselt sõita, enne takistust lasta hobusel vaadata ja tegutseda. Et noh, elementary stuff, lihtsalt öeldult õigel hetkel, õiget moodi, vastavalt minu kõige nõrgematele külgedele. Vähe on neid treeneri trenne, mis mulle meeldivad :) Hooray!

Edit(järgmine päev): Vigastused on natuke laialdasemad, kui alguses paistsid :D Üks väga tumelilla ja turses hematoom ühel kintsul, väike ja lilla paistes sinikas teisel, alaselg on ka turses ja sinine, turjal lihtsalt valus laik ja siis mõni väiksem valus koht. Ühesõnaga selili väga ei maga aga muidu on kõik korras :D See trenn oli väärt seda..

No comments: