suht vaikne aeg

Ei toimu suurt midagi, millest oleks väärt kirjutada. Sillu is such a sweetheart :) Tubli ja teeb hästi koostööd. Talliomanik rääkis, et tunneb mu auto ka ära, muutub kohe tähelepanelikuks kui ma tulen :D Ja ega tulebki väravasse vastu ja aeg-ajalt hirnatab ka :) Oleme jõudnud ohjamiseni ja harjutame seda, sadulaga pole praegu üldse töötanud. Ilmad on ka heitlikud ja seetõttu ka pinnas. Talunike juurde olen kahjuks vähe jõudnud, kuid see-eest olen palju teinud korraga. Nüüd on mul seal juba 3 hobust, kellega tegeleda :) Täkupoisiga ikka ratsutame vaikselt sammu-traavi. Märadega teen käekõrval tööd, sellest pole suurt midagi rääkida.
Lisaks käisin Eesti Hobuse Kaitse Ühingu koosolekul. Trumm sai jälle autasustatud, sai EHKÜ edetabelis koolisõidus kolmanda koha :) Üritus andis palju-palju motivatsiooni ja teadmise, et olen õigel teel :) Tuleb ikka rohkem ja rohkem hobustele aega pühendada, neid ratsastada ja ette õpetada ja võistelda ja kõike muud. Tasub tegelemist see eesti hobune!
Veel sõitsin Armsaga. Käisime koos Kellyga maastikul, ma polnud nii ammu käinud. Tegelikult ma pole ammu korralikult ratsutanudki :D Nüüd sai see tasa tehtud. Pärast värkisin Goša ja Bure ära.

No comments: