Luunja :)

Pole väga olnud motivatsiooni kirjutada vahepeal. Igatahes olen stabiilselt 3x nädalas Tulliga sõitmas käinud. On nagu ta on, kuid enda kohta siiski palju arenenud. Hobusel on nüüdseks mingi ratsastus olemas. Põllu peal on hea, isegi teeb parematpidi kodu poolt eemale keeramist galopis kui vaja. Korra kui halva ilma tõttu maneežis proovisin, siis galopist ei tulnud midagi välja aga traavi jooksis see-eest kenasti hoogsalt. Ükspäev proovisin platsil ka, eks motivatsioon pole sama mis põllul aga siiski tegi mõlematpidi galopis voldigi ära. Et noh normaalse hobusega võrreldes nurisemist jätkub aga mõeldes milline ta alguses oli... ma arvan et mul peaks siiski üsna hea meel olema. Aga Tulluga meie koostöö nüüdseks läbi.

Kollane kolis kolmapäeval Luunjasse :) Tihedamasse treeningusse ja müügiks ettevalmistusse. Alguses ei tahtnud treileri peale minna, kartsin juba et nüüd läheb segaseks ära aga siis jalutas peale, huuh. Luunjas elab kenasti sportponi elu, pole tal häda midagi. Kolmapäeval vaid puhastasin teda ja jätsin boksi uue kohaga harjuma. Neljapäeval hakkasime koos Maarjaga teda piinama. Alguses korde ja siis hoidsin kinni kui Maarja kõõlus ja selga läks. Siis käe kõrval jalutus. Siis kordel jalutus. Siis kordel traav. Ja mina värisesin terve selle aja!!! Ma pole ammu sellist hirmu-ärevust-adrenaliini tundnud :D No nii kartsin et keerab asja pekki ja viskab Maarja alla :D Aga kõik läks lihtsalt superhästi, lõpuks tegid lahtiselt traavi ja sellega oligi treeningtee alustatud! Lihtsalt suurepärane, ma olin nii rahul pärast :))))))))))) jepikajeeeeeeeeeeeee...
(ps. niimoodi võin mina ka varsti sinna selga sattuda, heheheheee)

2 comments:

Ingrid said...

Tundub, et sul on tõsine plaan kõik Eesti tallid hobusepidamise koha pealt läbi proovida... :D

Triin said...

On see halb? :)