Hästi läheb

Jah, meil läheb hästi. Olen leidnud endale ka sõitja, kes maksab. Üks väike tore ja asjalik tüdruk. Praegu oleme koguaeg koos tallis käinud, olen talle trenni andnud ja oleme koos sõitmas käinud. Tüdrukul on algtõed päris hästi selged, hobust kokku sõita jms veel ei oska, kuid kui ta hea rütmi ja pehme käega stabiilselt sõidab, pakuvad ponid ise ratsmesse jooksmist :) Mõnus on kõrvalt vaadata, kui neil koostöö sujub. Ühesõnaga ma olen oma sõitjaga täiesti rahul.
Vabahüppeid olen mõlemale paar korda teinud. Kuna kõik sõidavad õues, siis on maneežis koguaeg vabahüpperada üleval ja hea lihtne hüpitada neid. Meil on pandud ette kolmene peneroll ja taha okser. Alguses puterdasid aga nüüd võimlevad nii et vähe pole, ei taha jalgu ära lüüa :D Kui nad ise vabalt harjutada saavad, annab see ratsa hüppamisele päris palju juurde. Just Trumm on jälle arenenud selles vallas. Täna tegin temaga ratsa hüppetrenni, Margus õpetas. Ja tõesti, asi hakkabki jälle välja tulema! Margus ehk talliomanik sobib meile treenerina ka päris hästi, Trumm hüppas nagu hobune ja mina hakkasin oma hirmudest üle saama ja hobust rohkem usaldama ja vähem segama. Ega tegelikult muud varianti polegi - 2 nädala pärast lähen mõlemaga võistlema takistussõitu :) Tasa ja targu, 60-70cm parkuuri esialgu. Kollasega on Marguse hüppetrenni mineku nali veel ees, loodan et sealt ka midagi ikka tuleb.
Trikke pole Trumm veel unustanud, paar kukkumist on Kavildas olnud :D Teine oli siiski liigsest seismisest ja energiaülejääkidest niiet midagi hullu lahti pole. Treeningus on mõlemad ikkagi väga mõnusad, saan rahul olla :)
Kabjakesed said ka Rutsil värgitud, üle kolme kuu :D Oleks veel kannatanud hoida aga kuna sepp meil tallis tilbendas, siis lasin ära teha. Nüüd siis sellega ka korras. Trummil endiselt need rauad, mis Reimo alla koksas ja hoian nii kaua, kuni kannatab. Talveks jääb paljajalu, pole mõtet jamada raudadega.

No comments: