uued tuuled

Mitte, et ma sellest tuulest tahaks rääkida, mis õues ulub... Õnneks täna ilma vihmata :) Aga Brokil lihtsalt on kohe selline omanik, kes ei oota, et õnn õuele tuleks vaid viib hobuse ise kohale :D Ehk siis meil õnnestus jälle uude talli kolida. Niimoodi võib isegi juhtuda, et hobune varsti enam ei stressa uues kohas. Kuigi suur karjamaa oli kena, siis selle ümbrus ei soosinud kohe üldse trenni tegemist. See viga sai nüüd parandatud ja oleme pea terve kuu kenasti trennitanud! Mitte intensiivselt aga palju. Ka teised on seal tallis aktiivsed niiet hobune on harjunud, et koguaeg miskit toimub. Ja mis seal salata, teistega koos on ikka palju lihtsam ennast trennilainele saada.

Olulisim on see, et oleme teinud palju sammutrenne. Aktiivses tempos mägisel maastikul, vähemalt 2 tundi järjest. Parim treening hobuse uuesti vormi viimiseks! Kes rännakuhobuste treeningkavast aimu tahab saada, siis üks suurepärane näide on SIIN. See ei ole juhus, et me Brokiga nüüd rännakutallis oleme. Seda hobust olen ma alati soovinud kestvuses katsetada, sest tal on selleks eeldusi. Selle lühikese ajaga olen ma juba palju õppinud ja see on olnud parim võimalik algus sel rajal.

Broki käitumine on mind meeletult positiivselt üllatanud. Kuigi ta alguses ei julgenud üldse talli juurde tulla, siis väga ruttu sain ta rahulikult seisma, sadula selga ja ratsutama. Platsitrenni olen ainult korra teinud, kõik ülejäänud korrad oleme jalutanud teedel-metsas. Ja seejuures on B megarahulik metsahobune! Can you believe that! Noh ma olen tegelikult koguaeg püüdnud jätta muljet, et ta on normaalne hobune, aga ise olen salaja kahelnud. Aga metsas jalutamine talle sobib, ta ei karda suurt midagi, on julge mineja ja on üles näidanud eeskujulikku käitumist (erinevalt meie trennikaaslasest, kes on natuke krutskeid täis :)).  Korra käisime ka üksi metsas sammutraavimas ja see ei olnud mingi probleem. Eks ole näha, kuidas edaspidi läheb.

Üks väike muudatus ja asjad on jälle joone peal. Don't be afraid of making changes!


No comments: