talv sai läbi

Kõigepealt vastus kommentaarile. ESHKS finaal ise jäi silma aga ma ei teagi, kas tase oli liiga ühtlane aga hobustest ei jäänud mulle keegi eraldi silma. Kui trakeenide finaalis eristusid kohe paar eriti hüppehuvilist hobust ja oli ka selliseid otse karjamaalt püütud inimvõõraid :D Siis sporthobuste finaalis oli tase mu meelest ühtlaselt hea. See üks vinge hüppaja Heimtalist kutsuti ka sinna ja ma isegi ootasin ta esinemist aga ta ei näidanud ennast üldse! St tundus olevat väga häiritud ja erines nagu öö ja päev sellest hobusest, keda ma Heimtalis nägin. Teisel päeval natuke parandas ennast aga kodumaneeži esinemisega ei andnud võrrelda. Esimese päeva õhtul ilguti, et sellep see trakeen kutsutigi, et näidata kui kehvad nad on :D Tahaks need finaalihobused veel korra kiirelt üle vaadata aga ei tea kas on aega ja piisavalt tahtmist. Nüüd saab ootama hakata kevadist täkkude katsetamist võõrratsanikega.

Vahepeal ei ole väga talli jõudnud. Kõigepealt puhkas peale terapeuti ja siis käisin korra jooksutamas ja nüüd nädalavahetusel alles olen kaks trenni jälle teinud. Uut sadulat ka proovinud. Brok on tore, ei oskagi midagi rohkem öelda :D Mina üritan ratsutama õppida as usual :D Mulle tundub, et ma istun koguaeg kõveralt. Ja siis mulle tundub, et mu hobuse jalad ei ole normaalsed :D Ja et neil on vedelikku sees rohkem kui peaks. No ma tõesti ei tea... Aga trennid on päris head ja galopitame juba iga kord :) Ideaalne ei ole aga ma olen ikkagi märgatavalt edasi jõudnud selle trennitamisega. Ehk saab see nädal jälle treeneri trenni ka. Nii tahaks kevadeks mingi uue lehekülje pöörata aga veidi stuck olen.


1 comment:

Anonymous said...

Tänud ülevaate eest! :)