ootan lund

Uued pildid lubasin panna ponidest lumemaal, niiet mul on justkui ratsutamis- ja pildistamiskeeld peal :) Puhata on mõnus aga tuleb alustada uuel aastal uue hooga. Niisiis sain endale ühe lapilise ponilise ratsastusse aga pole veel jõudnud väga midagi teha, maatööd ainult. Enda mustangeid olen vahepeal ainult korra näinud, siis olid nad ebameeldivalt sopakollid aga see-eest meelelt rõõmsad. Said päris pika sooja ilma õues elamise harjutamiseks. Luban järgmisest nädalast jälle nendega tegelemas käia natukesehaaval. Ja no nagu teada, siis on nad ka müügis ja võimalik rendile võtta. Promoma ma neid siin ei hakka, sest nad on nii piisavalt vahvad, et ma nii pikalt kirjutada ei viitsi. Trummaril käisin ka jõulude ajal traditsiooniliselt külas kuuseokstega. Lasin ka maneeži püherdama ja kiiremaid ringe tegema, oli täitsa sama poni :D Muud hobused on ainult mõtteis minuga, kuna mu füüsiline keha ei jõua kõikjale. Olulist on palju, näiteks praegu käib usin eksamiperiood ja eraelu vajab ka elamist. Aga katsuge olla õnnelikud ja küll kõik laabub, proovin jääda optimistiks ja soovitan teilegi :)

No comments: