Vastus

26-st inimesest(pageview'de arv oli tegelikult veel kordi suurem) 2 tk julgesid ainult vastust pakkuda, teised kardavad :D Julguse eest peab vist eriauhindu andma hakkama, sest seda vastust ma ikka ei saanud, mis ma kuulda tahtsin :D Mina ütleks siis, et VÄRKIMINE või noh, sepatöö üldiselt. Minu võttis küll nii läbi, kui peale trenni veel kabjad üle teha otsustasin, teine ratsatrenn oleks lõõgastavam olnud. Ega niisama seppadel otsa eest higi ei tilgu :-))
See siis osa minu viimase aja ainukesest ratsatrennist, kus käisin Trummiga maastikul. Oi kus sai alles käidud. Alguses olin maneežis, tegin kergelt natuke ühte ja teist, siis tuli välja, et teised lähevad maastikule ja läksin kaasa. Koos Ronaldi ja Auroraga ATV krossirajale. Meie Trummiga lõbutsesime ikka täiega, galopis üles ja alla jne. Kui teised silmapiirilt ära kadusid, sai kohe maksimumkiirusega sõitu, sest meie väike härra kardab üksi jääda :D Ponil igatahes silm säras ja isegi lõpus ei väsinud päris ära :) Kuigi läbimärg oli, kaabitsaga oleks saanud higi ära tõmmata, seetõttu läks ka pessu. Lisaks arenes koordinatsioon tuntavalt, lõpus võttis ta kõiki künkaid ning allamäge galopeerimist kohe väga kindla tasakaaluga. Väga nauditav treening.

No comments: